Opłaty

Wpisowe na zlot Misja Afganistan 2019

100 PLN – indywidualne / grupowe – Gracze larp, nie strzelający.
200 PLN – grupowe pozostałe strony
210 PLN – indywidualne pozostałe strony

Przez „grupę” rozumiemy minimum 5 osób gdzie podana jest wysokość wpisowego za jednego jej członka zapisanego na zlot

Opcje dodatkowe:

+ 45 PLN – koszulka zlotowa

+150 PLN – przelot śmigłowcem (Robinson 44) W cenie przelotu okazjonalna naszywka oraz specjalna misja do wykonania.

 

Możliwe zniżki:

do 50% zniżki na wejściówkę, jeśli gracz zgłosi się do pomocy przy chronowaniu (limit 30 – zgłoszenia przez formularz)

do 100% zniżki na wejściówkę, dla graczy pomagających przy budowie infrastruktury zlotowej (limit 50 – zgłoszenia przez formularz)

Zlot „Misja Afganistan”2019 jest imprezą o charakterze rekreacyjnym zorganizowaną w formie gry terenowej NIE JEST imprezą komercyjną i jej organizator nie pobiera za swoją pracę żadnego wynagrodzenia. Sponsorzy MA2019 nie udzielają wsparcia finansowego jedynie rzeczowego w formie nagród dla uczestników, fantów dołączonych do pakietu startowego lub też materiałów do budowy infrastruktury zlotowej.

Na co wydatkujemy wpisowe:

– Pakiety startowe, wśród których znajdziecie m.in. walutę zlotową, naszywki, mapy, identyfikatory,  oraz pewnie jeszcze z jedną lub dwie rzeczy. (zawartość może ulec zmianie)
Ubezpieczenie NNW uczestników
– Zwiększone zaplecze socjalne w stosunku do lat poprzednich. Więcej toalet , zbiorniki po 1000l i 300l.
– Wynajem pawilonów + punkt ładowania akumulatorów.
– Materiały na budowę 4 miasteczek, bazaru, 2  baz ISAF +kilku posterunków oraz 4-5 checkpointów, infrastruktury Pakistańskiej, bazy ANA
– dofinansowanie części pojazdów biorących udział w rozgrywce, przywiezionych przez uczestników.
– Agregaty, paliwo do nich.
– Paliwo na dowóz sprzętu.
– Drewno na ogniska
– Materiały zabezpieczające parking i strefę off-game, taśmy, siatki, worki na śmiecie itd…
– Przedmioty związane z grą i z zadaniami
– Banery, znaki, plakaty larpowe itd..
– Wszystkie pozostałe rzeczy związane z organizacją, scenariuszem, uczestnikami nie wymienione we wcześniejszych punktach.

Kosztorys, rachunki, etc… udostępniamy na życzenie każdemu uczestnikowi w trakcie zlotu w „Jaskini orga” znajdującej się w głównym namiocie strefy off-game. Wspieramy „transparentność” imprez airsoftowych . 

Komentowanie jest wyłączone