Opłaty

Wpisowe na zlot „Misja Afganistan” 2017

Pierwsza pula biletów (500 sztuk):
110 PLN – indywidualne – ISAF / Talibowie / Sojusz Północny
70 PLN – indywidualne / grupowe – Cywile
100 PLN – grupowe cena, za jednego członka teamu – ISAF / Talibowie / Sojusz Północny (Grupa zgłoszona liczy przynajmniej 5 członków)

W pierwszej puli, wejściówki dla stron mają następujące limity:

ISAF  – 250 miejsc
Sojusz Północny – 80 miejsc
Talibowie  – 150 miejsc
Cywile – 20 miejsc

Druga pula biletów (400 sztuk):
130 PLN – indywidualne – ISAF / Talibowie / Sojusz Północny
80 PLN – indywidualne / grupowe – Cywile
120 PLN – grupowe cena, za jednego członka teamu – ISAF / Talibowie / Sojusz Północny (Grupa zgłoszona liczy przynajmniej 5 członków)

W drugiej puli, wejściówki dla stron mają następujące limity:

ISAF  – 200 miejsc
Sojusz Północny – 50 miejsc
Talibowie  – 130 miejsc
Cywile – 20 miejsc

Ogólna pula i limity wejściówek dla poszczególnych stron mogą się zwiększyć w zależności od ustaleń organizatora. Informacje o tym pojawiać się będą na naszych stronach.

Pozostałe miejsca o ile się pojawią, rozdzielimy dla wybranych przez nas teamów z listy rezerwowej.

Wpisowe dla fotografów wynosi 50 PLN (otrzymują normalny zestaw startowy+ ubezpieczenie)

Zlot „Misja Afganistan”2017 jest imprezą o charakterze rekreacyjnym zorganizowaną w formie gry terenowej NIE JEST imprezą komercyjną i jej organizator nie pobiera za swoją pracę żadnego wynagrodzenia. Sponsorzy MA2017 nie udzielają wsparcia finansowego jedynie rzeczowego w formie nagród dla uczestników, fantów dołączonych do pakietu startowego lub też materiałów do budowy infrastruktury zlotowej.

Na co wydatkujemy wpisowe:

Ciekawe pakiety startowe, wśród których znajdziecie m.in. walutę zlotową, naszywki, mapy, identyfikatory,  oraz pewnie jeszcze z jedną lub dwie rzeczy. (zawartość może ulec zmianie)
Ubezpieczenie NNW uczestników
– Zwiększone zaplecze socjalne w stosunku do MA2016. Więcej toalet (około 25), zbiorniki po 1000l i 300l oraz umywalki rozstawione po terenie.
– Punkt ładowania akumulatorów.
– Materiały na budowę 1 miasteczka, 5 wsi, bazaru, 1 głównej bazy ISAF + 4 -5 fortów / posterunków oraz 4-5 checkpointów
– dofinansowanie części pojazdów biorących udział w rozgrywce, przywiezionych przez uczestników.
– Agregaty, paliwo do nich.
– Paliwo na dowóz sprzętu.
– Drewno na ogniska
– Materiały zabezpieczające parking i strefę off-game, taśmy, siatki, worki na śmiecie itd…
– Przedmioty związane z grą i z zadaniami
– Banery, znaki, plakaty larpowe itd..
– Wszystkie pozostałe rzeczy związane z organizacją, scenariuszem, uczestnikami nie wymienione we wcześniejszych punktach.

Kosztorys, rachunki, etc… udostępniamy na życzenie każdemu uczestnikowi w trakcie zlotu w „Jaskini orga” znajdującej się w głównym namiocie strefy off-game. Wspieramy „transparentność” imprez airsoftowych . 

Komentowanie jest wyłączone